12 . 12 . 22

“Er is niets zo erg als de klant in het ongewisse laten”

Voor ze bij ons aanklopte, was planningverantwoordelijke Wendy al 19 jaar aan de slag in de ramen- en deurenbusiness. Dat ze haar vak kent, is dus een enorm understatement. Waarom zij de perfect fit is voor ons en voor jou als klant? We laten het haar zelf vertellen!

Spil tussen klant en plaatsers

Wendy is een van onze twee planningverantwoordelijken. Ze zorgt er mee voor dat de agenda van onze plaatsers zo efficiënt mogelijk is ingevuld. Zodat zowel de plaatsers als onze klanten perfect weten waar ze aan toe zijn.

“Ik beheer zowel de planningen voor pure plaatsingsopdrachten, voor afwerkingen na plaatsing en voor herstellingen. Dus ik sta ook concreet mee in voor de dienst na verkoop. Het is voortdurend creatief op zoek gaan naar oplossingen.”

“Dat kan gaan van het vervangen van een zieke collega tot heel specifieke voorvallen. Zo stond er onlangs een plaatsing van een groot schuifraam op de planning, waarvoor een kraan vereist was. De avond voordien kreeg ik nog laat te horen dat de kraanman niet tijdig op de werf van de klant kon geraken. Dus ging ik meteen op zoek naar collega’s in de buurt die een handje konden gaan toesteken. Wanneer dat dan lukt, geeft dat telkens opnieuw veel voldoening.”

“Altijd fier geweest op wat ik doe”

“Een van de fijnste dingen aan mijn job is dat ik voortdurend met onze klanten in contact sta. Het is cruciaal dat we hen zo goed mogelijk op de hoogte houden van de timing. Onze zaakvoerders hebben altijd benadrukt dat er niets zo erg is als klanten in het ongewisse laten. Daar kan ik alleen maar 100% akkoord mee gaan.”

“Mijn persoonlijke aanpak? Die loopt eigenlijk grotendeels samen met die van het Ramenhuis: op professioneel vlak met de grootste ernst werken, maar toch een gemoedelijk contact onderhouden met de klant. Een familialere sfeer, zeg maar.”

Wendy heeft er al een straffe carrière opzitten in de ramen- en deurensector. “Ik ben altijd fier geweest op wat ik doe. Mensen betalen voor een mooi resultaat en een sterke service. Als die puzzel dan volledig in elkaar valt, dan ben ik gelukkig met mijn werk.”

 

“Mensen betalen veel geld voor een mooi resultaat en een sterke service. Als die puzzel dan volledig in elkaar valt, dan ben ik gelukkig met mijn werk.”

 

“Fit en fris blijven”

Zo dedicated Wendy als planningverantwoordelijke en collega is, zo gemotiveerd ze ook is buiten de werkuren.

“Ik vind het belangrijk om fit en fris te blijven. Ik geniet van wandelen en fietsen, van de natuur en van de dieren. Maar ik kan evenzeer volledig uit de bol gaan op dansvloer. Onlangs ben ik ook begonnen met zwemmen. Ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen.”

“Maar het meeste plezier maak ik op de latten. Ik probeer ieder jaar te gaan skiën, dat lukt nu al 14 jaar op rij. Hopelijk kan ik dat nog vele jaren blijven doen.”

De glimlach van Wendy

Sterk vakmanschap, glimlach inbegrepen: dat is onze slogan en bestaansreden bij het Ramenhuis. Maar wat bezorgt onze collega Wendy een grote glimlach?

“Dat kan voor mij in de kleine dingen zitten: lekker gaan uiteten, gezellige tijden beleven met leuke mensen rond me. Gewoon gelukkig door het leven proberen te gaan. Mijn familie speelt hier de belangrijkste rol in, zij komen altijd op de eerste plaats. Ik ben superfier op mijn ouders, met hen kan ik alles delen.”

“Er staat altijd wel iets op de agenda om samen te doen. Het zijn zij die me als kind trouwens hebben leren skiën. Ze vergezellen me dan ook vaak tijdens skivakanties en wandel- of fietstripjes. Zij zorgen vanzelf voor een glimlach op mijn gezicht.”

Jouw project bespreken?

Kom eens op de koffie en wij vertalen je plannen naar de beste oplossing